Ilmoittautuminen

Käytämme Suomisport-palvelua, joka on Olympiakomitean tuottama koko urheiluyhteisön, nykyaikainen ja helppokäyttöinen digitaalinen urheilupalvelu. Sen kautta ilmoittaudutaan seuran jäseneksi ja harrastusryhmiin. Suomisportin kautta seura tiedottaa myös harrastusryhmien toiminnasta ja hoitaa laskutuksen.  On myös tärkeää huolehtia siitä, että harrastajan yhteystiedot ovat aina Suomisportissa ajantasaiset.

1. Ilmoittautuaksesi mukaan toimintaan, tarvitset Suomisport-tilin.

Ilmoittaaksesi lapsesi, luo ensin tili itsellesi ja vasta sen jälkeen huollettavallesi.  Tilit voidaan luoda myös ilmoittautumisen yhteydessä.

Video: Ohje Sporttitilin luomiseen

2. Sporttitilin luomisen  jälkeen liitä lapsesi seuran jäseneksi tästä

Lapsen kohdalla huoltaja liittää hänet seuran jäseneksi ja toimia tämän edustajana mm. syys- ja kevätkokouksissa. Kuntopainin aikuisharrastajat liittyvät itse jäseneksi. Valmennukseen osallistuminen edellyttää jäsenmaksun maksamista.

Video: Ohje miten liityn seuran jäseneksi

PDF: Ohje miten liityn seuran jäseneksi

3. Lopuksi ilmoita itsesi, tai huollettavasi oikeaan painiryhmään. Ilmoittautumislinkit löytyvät alta.

HUOM! Ilmoittautuminen uusille harrastajille avataan 1.8.

Video: Ohje ryhmään liittyminen

PDF: Ohje ryhmään liittyminen

Lisää ohjeita Suomisport -palvelussa.

Suomisportista on käytössä ilmainen mobiilisovellus. Sovellus on ladattavissa ​Google Play:stä sekä App Store: sta.

Mikäli sinulla on ongelmia Suomisport-tilin tai palveluun kirjautumisen kanssa, ota yhteyttä Suomisportin asiakastukeen. Harrastamiseen ja painiryhmiin liityvissä asioissa voit laittaa viestiä raisionvoimamiehet@gmail.com.